Waarschijnlijk ben jij al heel succesvol. Je bent gegroeid van 0 naar 40, 50 of 60 medewerkers, maar je komt nu op een kantelpunt. Hoe kun je doorgroeien? Dat kan alleen door jezelf anders te positioneren. Door een sterk en authentiek verhaal. Waar medewerkers én klanten in geloven.

Merkstrategie

Wij brengen jouw merkstrategie en identiteit in kaart. Wat zijn jouw kernwaarden en drijfveren? Waarmee kan jij onderscheidend zijn? We beginnen van binnenuit. Wat beweegt jou als ondernemer en welke ambities hebben jij en jouw mensen?

Op deze manier wordt het duidelijker waar het bedrijf voor staat. Niet alleen voor klanten en prospects. Ook voor jouw  medewerkers. 

Sterk verhaal

Jouw kernwaarden, drijfveren en ambities vertalen zich naar een positionering. En vervolgens naar een belofte, pay off en een helder verhaal richting jouw kopers. Communicatie, symboliek en gedrag zijn de drie pijlers om een sterk merk neer te zetten.

Dit vormt de basis voor een creatief concept of de verdere uitwerking van communicatie uitingen en marketing middelen. Zowel online als offline.

Waarom Valent?

Valent kijk kritisch naar de werking van de merkstrategie op jouw sales- en marketingdoelstellingen. Soms is het niet nodig een nieuwe huisstijl of positionering te bedenken. En hoef je dit alleen maar aan te scherpen.

Valent staat voor no-nonsense marketing. Resultaat is leidend. Wij werken samen in een netwerkorganisatie. Wij kennen de beste merkstrategen en designers en kunnen hun expertise inschakelen. Alleen als dat echt nodig is.