Meer omzet, meer direct sales of leads? Hoe vind je nieuwe doelgroepen? Proposities waarin jouw klanten zich herkennen vormen de basis. Hoe creëer je voorkeur bij de koper om jouw specifieke product of dienst te kiezen?

Relevantie

Het is belangrijk dat je relevant bent. Dat betekent ook keuzes maken. Wie is jouw ideale klant? Welke doelgroepen en personen spreek je aan? Focus dus. Hoe meer focus, hoe relevanter jouw boodschap. 

Immers, als je roept dat je alles kan voor iedereen, zal niemand jouw horen. En moet je steeds harder schreeuwen. 

Onderscheiden

We zullen de buyer personas in kaart brengen. Jouw diensten en USP’s verwerken in de (online) customer journey. Waar ligt jouw onderscheidend vermogen? Aan de hand hiervan bekijken wij op welke kanalen jouw klant actief is en met welke middelen in de marketingmix wij jouw doelgroep kunnen bereiken.

Dit vormt de basis voor de (digital) marketing aanpak en inrichting.

Waarom Valent?

Valent kijk kritisch naar de werking van de nieuwe proposities op jouw sales- en marketingdoelstellingen.

Wij staan voor no-nonsense marketing. Resultaat is leidend. Wij gaan voortvarend en pragmatisch aan de slag.

Wij werken samen in een netwerkorganisatie. Wij kennen de beste merkstrategen en kunnen hun expertise inschakelen. Alleen als dat echt nodig is.

 

Hoe raakt iemand verliefd op mijn product? Merkstrategie & Positionering.

Dit is helder. Ik wil meer weten over Digital Marketing Campagnes.

Hoe krijg ik een 360 graden klantbeeld? Marketing Automation en de next steps.