Word jouw bedrijf nog niet gezien als autoriteit binnen jouw vakgebied? Wil jij ook niet meer communiceren over producten, maar juist over de uitdagingen van je klant? Wil je fans maken door unieke content of experiences aan te bieden? Wij helpen jou om thought leader te worden. Dit doen wij door een aantrekkelijke contentstrategie en door community building.

Thought leadership

Thought leadership gaat over het inleven in je doelgroep. Het gaat over content, events of experiences waarbij je inspeelt op de dagelijkse uitdagingen van jouw doelgroep. Dit doe je door jouw kennis, talent en ervaringen met passie te delen. Thought leadership gaat vooral over passie. Want je wilt zo goed en diep mogelijk de vragen van jouw doelgroep beantwoorden. Dat doe je vervolgens heel consistent en constant. 

Contentstrategie

In B2B is het heel belangrijk om scherp te hebben welke vragen jouw doelgroep stelt. We kruipen in de huid van de potentiële klant. Wat zijn de dagelijkse uitdagingen? En waar wil jouw buyer persona naar toe in de toekomst? Op basis van de customer journey, zetten we de vragen uit en bedenken we content pieces. En heb je meerdere DMU-leden? Dan moet je meerdere buyer personas meenemen in je contentstrategie. 

Community building

Als je een nieuwe doelgroep wilt aanspreken en wilt engagen met hen, dan is community building de uitkomst. Wij organiseren high experience events waarbij beleving centraal staat. Want je wilt natuurlijk dat je doelgroep gelijk de beste indruk krijgt. Een dag om niet te vergeten. Ook meteen een moment om kennis te delen met vakgenoten. En een moment om jouw bedrijf in de spotlights te zetten! Het is hierbij heel belangrijk dat je dit organiseert vanuit thought leadership gedachte.